Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ π ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟ ΤΟΠΑΛΗ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ π ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟ ΤΟΠΑΛΗ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017


Με την παρούσα επιστολή μας σας κάνουμε γνωστό την πρόδηλη πνευματική μας ανησυχία αλλά και την έντονη αγανάκτησή μας για τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε το θέμα της Αποτείχισης του ηγουμένου της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά, π.Παισΐου.



Πρωτίστως θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε π. Σεβαστιανέ 
  • είσθε Ορθόδοξος Χριστιανός; Ομολογείτε πίστη στον Πατέρα, Υιό και το Άγιο Πνεύμα και εις ΕΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ; 
  • Ακολουθείτε τις κακοδοξίες της πανθρησκείας και παναίρεσης του Πατριάρχη ,τις οποίες «γυμνή τη κεφαλή» κηρύσσει και έχουν γραφτεί τόσα πολλά που δεν επιθυμούμε να τα ξαναεπαναλάβουμε; 
  • Μνημονεύετε τον επίσκοπο ο οποίος μνημονεύει τον πατριάρχη; «ο κοινωνών τω ακοινωνήτω ακοινώνητος έσται»! 
  • Αλλοιώνετε την ορθοδοξία μας ; Κάνετε μικτούς γάμους; 
 Σκεφθήκατε ποτέ τι απολογία θα δώσετε στο δικαιοκρίτη Θεό μας την φοβερή εκείνη ώρα της Κρίσεως; Αυτή είναι η παρακαταθήκη την οποία σας άφησε ο γέροντάς σας π. Αυγουστίνος;
Σταθείτε για μια στιγμή και αναλογισθείτε πως θα ενεργούσατε αν τον είχατε τώρα μπροστά σας! 

 
Δευτερευόντως μας οργίζει ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρεστε προς τον π. Παΐσιο. 
  • Τί πιστεύετε ότι ο π. Παΐσιος είναι αθεολόγητος ιερομόναχος και γι αυτό οφείλει να σιωπά; ΟΧΙ βέβαια. 
  • Πιστεύετε ότι είναι ένας χλιαρός κληρικός; ΜΑΚΑΡΙ τη φλόγα και την αγάπη του για τον Χριστό να είχατε πολλοί από τους κληρικούς!!
  • Πιστεύετε πως θα του κοστίσει η εχθρική στάση του Φλωρίνης απέναντί του ; ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. Γιατί πλέον πάνω από τον "επίσκοπο" έχει τον ΜΕΓΑ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ. 
  • Πιστεύετε πως είναι συμφεροντολόγος; Θέλει μήπως να τα έχει καλά με τον επίσκοπό του για να τον προωθήσει για επίσκοπο όπως πολλοί άλλοι;... ΑΛΛ' ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ τα αξιώματα των ανθρώπων αλλά μόνο του Θεού. 
  •  Καλοπερασάκιας; Μη τυχόν χάσει τον μισθό του; ΔΕΝ ΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. Ζει για τον ΧΡΙΣΤΟ και αφιέρωσε τη ζωή του στο Χριστό γι αυτό δεν πτοείτε από την ευτελή ενέργεια του Φλωρίνης να του παύσει τον μισθό όχι γιατί είναι ένας ανάξιος ιερέας αλλά ΓΙΑΤΙ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ!!! 

Τι ειρωνεία!! Οι άθεοι που μας κυβερνούν δεν του κόβουν το μισθό και το πράττει ο «Ορθόδοξος» επίσκοπος; Και που να τον πλήρωνε από την τσέπη του! Ξεχνά ότι και αυτόν και εσάς όλους ο λαός σας πληρώνει! Η παρρησία του να ομολογεί «Χριστόν Εσταυρωμένον» αντί να σας προβληματίζει το ΠΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ οι ποιμένες να αγωνίζονται χωρίς να υπολογίζουν στη δόξα, στα μεγαλεία και στα υλικά αγαθά, εσείς τον μέμφεσθε; Κηρύττει αλλά και ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ το «άνω ζητείτε.., άνω φρονείτε…..μη τα επί της γης» του Απ. Παύλου.
Τι λοιπόν ζητάτε περισσότερο από τον άνθρωπο αυτό; Εκβιάζατε την μηχανικό και την απειλούσατε ώσπου πήρατε τα σχέδια της Ιεράς Μονής. 
 Ω!!!! της υποκρισίας!!!!!! «Στήσατε» ένα μοναστήρι!! Δυο μοναχοί και ένας ηγούμενος η αφεντιά σας, οι οποίοι ούτε καν το γνωρίζετε !
  • Νοιασθήκατε ποτέ για τον αγώνα του; Ούτε από περιέργεια δεν θελήσατε εσείς προσωπικά να δείτε τι αγώνα έκανε για να φθάσει το Μοναστήρι στο σημείο που το έφθασε. 
  • Ποτέ δεν σας είδαμε στο Μοναστήρι να εκκλησιάζεσθε ως οφείλατε τουλάχιστον από ευλάβεια στους Αγίους, να παραστείτε την ημέρα της εορτής είτε του Αγίου ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ είτε των Αγίων ΡΑΦΑΗΛ- ΝΙΚΟΛΑΟΥ και ΕΙΡΗΝΗΣ για να συμπροσευχηθείτε μαζί μας! 
  • Αντ" αυτού ήρθατε (φέτος για πρώτη φορά) μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας την ημέρα του Αγίου Ραφαήλ για να του επιδώσετε (κάποια μάλλον απειλητική) επιστολή απομάκρυνσης του από το Μοναστήρι. Τι κατάντια! 
  •  Να συμπεράνουμε πως θέλετε να το οικιοποιηθείτε και να το ερημώσετε όπως επράξατε και με το οικοτροφείο του Π. Αυγουστίνου στην Κοζάνη; 
  •  Πως θα αναπαύεσθε να σας αποκαλούν ηγούμενο αυτής της Μονής; Δεν θα κοκκινίζετε; 
  • Πως τολμάτε και στέλνετε μοναχούς με προβλήματα υγείας, με κινητικά προβλήματα να «νουθετήσουν» τάχα τον π. Παΐσιο ; Δεν έχετε τύψεις να ταλαιπωρείτε αδίκως αυτούς; 
  • Που είναι η α αγάπη σας; Που είναι η παρρησία σας; Που είναι η ευθύτητά σας; Που είναι η ειλικρίνεια σας; Μιλάτε όλοι για αγάπη στα κηρύγματά σας και αγάπη δεν βλέπουμε! Αγκαλιάζετε τους παπικούς, τους προτεστάντες( μη μας πείτε πως αυτό δεν συμβαίνει γιατί θα ψεύδεστε λόγω ότι μνημονεύετε τους αιρετίζοντες επισκόπους, πατριάρχη κλπ ) ενώ πολεμάτε τους γνησίους Ορθοδόξους Ιερείς;


Εμείς θα περιφρουρήσουμε το Μοναστήρι. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα σε αυτό. Με χρήματα αποκλειστικά του π. Παιϊσίου και των πιστών κτίσθηκε και έφθασε μέχρι εδώ. Και αν θελήσετε δια της βίας να πάρετε το Μοναστήρι , θα ενεργήσουμε και εμείς!... Όχι μόνο κανάλια αλλά και άλλα μέσα θα επιστρατεύσουμε.

Εμείς προσευχόμαστε για την δική σας μετάνοια και φώτιση από το Θεό παρά τον πόλεμο τον οποίο κηρύξατε. Δεν βλέπετε ότι η πανθρησκεία και ο Οικουμενισμός είναι μέρος του σχεδίου που θέλει να επιβάλει η ΝΕΑ ΤΑΞΗ πραγμάτων;

Όλα τα παραπάνω δεν είναι καρπός αντιπάθειας στο πρόσωπό σας. Το αντίθετο είναι λόγια πόνου να βλέπουμε Ορθοδόξους κληρικούς να στρέφονται εναντίον ορθόδοξου κληρικού και να τον διώκουν με τον πιο απάνθρωπο τρόπο. Είμαστε κοντά στον π. Παΐσιο. Τον στηρίζουμε και τον υποστηρίζουμε. Ευχόμαστε και προσευχόμαστε το έλεος του Κυρίου σε ΟΛΟΥΣ .


Με τιμή
Το Δ.Σ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

Θυμίζουμε:
2 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ στον αρχιμανδρίτη της μητρόπολης Φλωρίνης π. Σεβαστιανό Τοπάλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν επιτρέπονται σχόλια που συκοφαντούν κάποιο πρόσωπο, που περιέχουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κλπ.

Προσωρινά ενεργοποιήθηκε η προ-έγκριση επειδή υπήρξαν κρούσματα προσβλητικής συμπεριφοράς και οφείλουμε να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια του ιστολογίου μας.
Για τον ίδιο λόγο λόγο ενεργοποιήσαμε να σχολιάζουμε μόνον όσοι έχουν προφίλ.

Γράψτε το σχόλιό σας και απλά περιμένετε λίγες ώρες μέχρι να το δείτε δημοσιευμένο.

Σχόλιο που τηρούν στοιχειώδη κανόνες ευπρέπειας είναι αυτονόητο ότι αποτελούν αφορμή διαλόγου και ουδέποτε θα λογοκριθούν.

Ανώνυμα σχόλια που επαναλαμβάνουν συνεχώς τα ίδια χωρίς να προσθέτουν κάτι στην συζήτηση ενδέχεται να διαγραφούν για την διαφύλαξη της ποιότητας. Τα σχόλια δεν είναι πεδίο στείρας αντιπαράθεσης αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.